#Molnár József


30 éve
 

30 éve "húzták le a rolót" az emigráció legendás lapjai

Az évtizedeken át Nyugaton egymással békésen együtt élő két legendás orgánum, az Irodalmi Újság és az Új Látóhatár szerkesztője a harminc évvel ezelőtti rendszerváltáskor egyszerre jutott arra az felismerésre, hogy „a csúcson” kell abbahagyni. Annak ellenére, hogy jó szándékú, és/vagy önjelölt utódok szívesen folytatták volna árnyékukban a lapcsinálást.




Budapest by Bus: megcsináljuk okosba
 

Budapest by Bus: megcsináljuk okosba

Újabb társaság kínálna emeletes buszos városnézést a terepet uraló hazai szereplők mellett, a Budapesti Közlekedési Központ pedig szigorúbban szabályozná e cégek működését. A főváros marketingcége közben a Budapest Kártya vásárlóinak is biztosítaná ezt a szolgáltatást – a beszállító kiválasztására kiírt közbeszerzési felhívás viszont mintha a piac egyik játékosára lenne szabva.



 

"A Mol előtt álló legnagyobb kihívás az INA"

Rövid távon a Mol előtt álló legnagyobb kihívás az INA - nyilatkozta a Napi Gazdaságnak a Mol vezérigazgatója, aki arról is beszélt, hogy bár jelentős akvizícióra lennének képesek, gyér vállalati kínálatból válogathatnak.

MTI MTI

Budapest lemarad, ha nem költ többet turizmusra
 

Budapest lemarad, ha nem költ többet turizmusra

Budapestre viszonylag kevés turista érkezik, rövid ideig maradnak, keveset költenek, aztán ha elmentek, többet nem jönnek vissza – így foglalhatók össze a főváros idegenforgalmának problémái. Biztató jelek ugyan vannak, de komolyabb előrelépéshez hatékonyabb városmarketingre és persze sokkal több pénzre lenne szükség.